Bilder från Helgen


i fredags hade ja o Eric spelkväll, vi spelade kampen mellan man & kvinna, jag vann !! :)
------------------------------------------------------------------------------------

Och i lördags var vi hos mamma och åt skaldjur

Eric & Marianne
------------------------------------------------------------------------
Nu sitter mamma på flyget påväg mot Gambia.. Fuskit!!
Hon hittade en sista minuten 2 veckors flygstol o det fanns bara en biljett kvar *snyft*
Så nu sitter hon där på flyget och njuter och här sitter jag och fryser !!
Men men jag unnar henne det, det brukar ju vara jag som åker iväg själv så nu är det hennes tur :)
------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0