Västerås

Min nya hem stad Västerås
  
--------------------------------------------
Ja längtar redan hem =(
Men ja ska ge det mer en en dag..
..................................................
Jobbet gick iaf bra idag trevliga människor o tiden gick kanon snabbt..
Men alltid lite virrigt när allt e nytt o nya rutiner...
-----------------------------------------------
Den här veckan jobbar jag dag o eric kväll..
så när han kommer hem från jobbet sover jag o när jag åker till jobbet sover han..
Haha men vi får ju iaf sova ihop =) Lyx för oss !
--------------------------------------
Ne nu ska jag vila lite....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Karin... Skönt å höra att första dan gått bra.. Ha de så gött i Västerås... Lycka till..Kraam

2009-08-24 @ 19:18:58
Postat av: Emma

Snart är det lördag och då är det fest:)

Motala miss you to;)

men västerås vet inte vad som kom´mer att komma på besök om några veckor;)

2009-08-25 @ 11:10:28
Postat av: Karin W

wwiihhouu kom så snart du kan =)

O på lördag är det STOR fest !!

2009-08-25 @ 17:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0