Flytt

Så va det äntligen dags för stora flyttlasset..
Imorgon (fredag) ska vi köra alla möbler o tömma lägenheten totalt..
Ska bli skönt att komma upp till västerås..Men det ska bli ännu skönare
att få flytta till nya lägenheten så nu längtar jag tills 1 okt =)

Idag har varit fullt upp.. mycket nytta..
Köpte en dyr men mycket bra dammsugare =) o så hämtade jag lite möbler el,
ganska mycke hehe hos Kristina ( tack så mycke =) ).. Ska lacka om allt i svart,
tror de kommer bli kanon =)
O så va pappa o jag en sväng på tippen o kastade ett helt lass..
Snacka om at man samlar på sej massa skit (även om man bor i en liten 1:a)

Ne nu är de dags för sängen..
Kommer ha mycket bättre uppdatering när jag är på plats i Västerås..

Ha det så bra så länge ..
Natti Natti




Kommentarer
Postat av: Karin

Lycka till med allt! :)

2009-08-21 @ 11:35:13
URL: http://bojanlover.blogg.se/
Postat av: fia

saknar dig redan...kanonmysigt att ni kom i onsdags..nu längtar jatill lör;)

2009-08-21 @ 20:19:24
Postat av: Karin w

Tack Karin det kan behövas.. nervös e jag usch :P

Fia- Kommer sakna er alla massor.. O det va verkligen kanon i onsdags =) Ses nästa lördag!!=) Längtar redan !!

2009-08-21 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0