Lördag Wzup?!

Japp då var det lördag. Idag har jag hunnit med mycket. Var på stan med mamma i morse. Hittade lite små saker. HM reade min mascara så det var perfekt det fick bli två stycken :) o så köpte jag några linnen och ett par bra promenad skor, så nu har jag inget att skylla på längre!
Städat hela lägenheten oxå så nu känns det riktigt frächt hoppas det kan hålla i sej några dagar!
Hämtade Eric vid tåget, så nu sitter vi här o funderar på vad vi ska göra ikväll. Jag är lite sugen på harrys men samtidigt inte. Alltid samma folk så nej.. jag vet inte vi får se. Jag ska dricka lite vin iaf det var länge sen :)



Eric, trött hungrig och ölsugen ;)

Kommentarer
Postat av: didier

hahah eric och karin bli inte fulla ikväll!!!

2008-07-06 @ 01:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0