2Day

Idag är jag :

♥ Trött
♥ Förkyld
♥ Seg

Idag har jag:

♥ Jobbat
♥ Varit på massage :)
♥ Sovit hela e.m /kvällen
♥ Pratat i telefon


Idag borde jag:

♥ Städat
♥ Gjort halsband
♥ Lagat mat
♥ Solat

Ätit:

♥ Banan
♥ Keso (ananas&passion) + Jordgubbar, Ny favorit! Perfekt lunch!
♥ Morötter med dipp (Creme fraiche + Aromat!) Love it!

( Alltså inte så onyttigt som jag brukar.. Kan det kanske bero på att jag sovit bort typ hela min lediga tid? )

Nu ska jag sussa bort alla onda baciller! Vill vara frisk till helgen. Har planerat att åka till västerås söndag-tisdag men mår jag så här blir det nog att stanna hemma. Varför blir jag alltid sjuk när jag ska bort??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0