The weekend

Fredag:
Utgång =)
Vi fyllde en hel minibuss-taxi "tangatanga" o åkte till ett jätte mysigt ställe Virgille

Olivier, Kimo, Mamma, Eric, Kevin o jag

Vanessa, Michael, Pascal, Eric

Kevin, Kimo, Mamma, Hassan, Kimo

Bonfis, Pascal, Fiston, Bonfis syster, Kevin, Kimo Mamma jag, Kimo mamma jag o Eric

Kevin, Mamma, Jack, Jag, Eric, Michael
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lördag:
Vi va bjudna till Erics vän för att hans syster hade gjort nåt med kyrkan vi förstod inte
riktigt om det var dop eller konfirmation men kul va det iaf =)

Det bjöds på jätte god Rwandisk buffé =)

Vi tog en promenad i området där de bor..

Jag vid skolan..                    Michael med hans tjej (?) Vanessa

Mamma o jag vid massa bananplantor =)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
På lördag kvällen blev det utgång igen =)
Först va vi på MTN-Center därefter blev det Clubben KBC ..
NiCE NiCE!!

Jag, Eric, Kevin

Fin utsikt över Kigali =)

Kevin o Pascal


Eric o Michael


Jag Eric Kevin

Kevin Eric Michael

På dansgolvet =) På KBC


------------------------------------------------------------------------------------------
Söndag:
Idag har vi varit hemma o hjälpt mamma packa sina väskor. Därefter skjussade vi henne till flygplasten.
 Dagarna har gått så fort!! Känns som vi kom nyss men men.. Eric o jag har 9 dagar kvar nu..

Alla ville ta bild med mamma innan hon åkte ;)
Keep on smiling!

Nu är det dags att sova !!
Natti Natti !! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh vad roligt ni hade

2009-06-15 @ 14:25:14
Postat av: åsa wikström

nu har ja hittat din sida jättekul att läsa du skriver jättebra ha de bra mamma

2009-09-07 @ 20:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0