Min Helg i bilder =)

FREDAG
I fredags åkte Eric mamma o jag på "släktträff".
Min moster har en sommarstuga i saltstersvik, så vi blev bjudna dit på hel grillad gris.. =)


Mamma provade på att hoppa med cykeln ?!?


Fin utsikt över salstern

En äckel snigel blääää
----------------------------------------------------------------------
Därefter stydre vi direkt hemmåt för att jag skulle påbörja Albin´s flätning..

En nöjd Albin =)

Eric servade oss med garn..
När klockan blev 02.30 gick Albin hem..
Fortsatte att fläta på lördagen..
-------------------------------------------------------------------
LÖRDAG


Ajaj i baken !! haha

Efter sammanlagt 8 tim var vi klara ;)

Därefter festade vi loss på bananvin ( från Rwanda) hos Jessika =)
-------------

Sen åkte vi till en bröllopsfest..
------------------


Kvällen avslutades som vanligt på Harrys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0