Today

Idag åkte jag direkt när jag vaknade o kom hem nyss..
Det går verkligen inte att va i lägenheten fööör varmt så ja döööör....

Åkte först till Elin o Julia, dit även Annah o Mandis kom..
Vi grillade o lekte i värmen..phhuu..

Jag gav dom presenterna från Rwanda..
Visst blev dom fina ? =)

Julia o Mandis
-------------------------------------------------------------------------------------
Därefter åkte jag till moster Ulla..
Anna o Emmie var där så även hon fick sin present =)

Söt va? Kolla in skorna, typiska rwandiska skor i baby size ;)

Emmie myser med Mogge

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh shit är det en katt??:)

2009-07-01 @ 22:54:46
Postat av: Karin

hahaa ..Mr Big

2009-07-01 @ 23:35:20
URL: http://zoad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0