Finish

Helt slut efter dagens arbete. Det har verkligen varit mycket att göra jag är helt slut..
I just cant understand why iam sooooo tierd !!
Har suttit o kollat runt på tradera nu.. klickade o budade på massor...
shiiit hoppas ja inte vinner alla.. har inte råd me det.. nu..

Jag har planer.. bra planer, finurliga planer.. ja ska bara försöka reda ut dom helt så ska jag berätta ..... nån gång....

har en låt i huvet..
we all gonna make
we all gonna make it
we all gonna stay alive..
BleSS

en sak till..
Ja är så j*vla trött på alla fördommar som finns i denna lilla inrutade stad MoTaLa !!
hur orkar ni ??
why ? unhappy ?

natti natti


Kommentarer
Postat av: fia

spännande du måste berätta om dina planer!!!!???

vadhar du bjudit på för grejer på tradera??de e min nya fritid..tradera=)haha skitskoj o titta runt!!!ha en bra dag!!pöss

2009-02-10 @ 09:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0