Nu drar jag !

Nu är det bara få timmar kvar tills mamma och jag ska sätta oss på tåget mot danmark-kastrup. Skönt att komma iväg!! Men vi får sitta på flygplatsen från 23.30 ikväll till 08.30 imorgon.. men men vi får nog tiden att gå :)

Det blir nog så att jag tar semester från bloggen nu när jag är borta.. Kan hända att jag skriver nåt inlägg från nåt nät-cafe men inte alls säker.. Vill njuta av semestern så mycket som möjligt så håll till godo :)



nice nice

Jag ska tänka på er alla här hemma i kylan :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ha de så skönt på semestern =)

kram från sundsvall =P

2008-11-19 @ 17:21:36
Postat av: Karin

Tack !! ;) det ska jag ha !!

2008-11-19 @ 17:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0