Invigning..

Direkt efter jobbet åkte jag på ivigning. Marie som har Cambridge har fixat lokal jätte fint blev det !! :) så jag köpte på mej lite påsar igen o tänkte give it a try again !! Om det nu blir så att jag ska ut o resa inom en snar framtid så vore det skönt att ha tappat lite kilon innan man lägger sej på stranden i bikini haha..

Jag är riktigt trött, har inte haft en enda ledig dag på över en vecka, men på onsdag då är jag ledig och det ska bli riktigt skönt !! Och jag är dålig på att gå och lägga mej tidigt på kvällarna. Igår satt jag och tog bort alla flätor i Erics hår så vi kom i säng vid 01.00 för att sedan ta sej upp 5.00 och sjussa Eric till tåget och sedan 10 tim arbetspass.. Iam mööör..

Nu ska jag inta soffläge och kolla om det finns nåt bra på tv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0