....

Precis hemkommen från jobbet och helt slut.. Fullt upp på jobbet idag ! Men det är skönt det med för då går tiden fort!
Fick pärlorna från gambia idag så nu kan jag göra lite nya halsband :) kulkul!! :)

Kollade resorna nu men dom har inte sänkts nåt :(, tror dom sänker lite på måndag, hoppas det iaf om jag kan ha is i magen så länge :)

För övrigt måste jag säga att jag varit riktigt duktig och hållt min diet :) Kanske för att jag har ett mål att komma i bikinin !

Imorgon jobbar jag dag, o på kvällen drar jag till västerås.. ska bli sköönt att komma bort från stan lite :) Hoppas bara jag kan hålla dieten där med.. tror inte det.. lite vin ska jag unna mej iaf....

Nu ska jag slappa framför tv:n

Blesssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0