Fullt upp!

Hej svej! 
I helgen har det varit fullt upp. Eric♥ har varit här o vi gick till den årliga burundifesten. Riktigt skojsigt! men tyvärr gick strömmen vid 23.00 så Eric o jag åkte hem. Men det var väl tur det eftersom jag började jobba 6.15 på söndag morgonen.



Trumm och Dans uppträde

Efter jobbet i söndags blev det en riktigt slappa-soffa-kväll. Med allt som hör till :)
cheesecake, chips, choklad, cola mums va gott det kan va ibland o blä vad äcklig
man känner sej efteråt! :9
Vi kollade fotbollen, jag är väldigt ointresserad av fotboll men Eric ville se så det blev så.
Men jag är väldigt glad att spanien vann. Dom är värdiga vinnare!! Tyskland spelade
inte schysst alls usch! 
viva la spania !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0