One Beer

Det blev en öl tillslut. Följde med mamma till hamnen och åt bakad potatis och tog en öl. Det var mysigt. Massor folk. Sedan cyklade jag hem. Hann precis se slutet av Pussycat Dolls när jag kom hem. Det var rätt tjejer som vann om ni frågar mej! ;)
Därefter satt jag och funderade en stund, och kom då på att jag skulle möblera om. Jag älskar att möblera om, tyvärr tillåter inte min etta så mycket variation, men jag gör så gott jag kan. Eric börjar bli trött på att det alltid är olika när han kommer, haha stackarn det är bara att han vänjer sej.. tänk eric, om vi flyttar ihop i en större lägenhet.. då kan jag ju möblera om nästan varje dag hehe..

Nu ska jag fortsätta. Ledig imorgon så jag har hela natten på mej :)

BleSS♥♥Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0