Karlssons & Citygross

Igår va Annah, Mandis o jag i Mantorp på Karlssons o Citygross.
Tog med mej lite av pengarna som jag fått ihop av alla halsband jag sålt.
Så jag köpte massa barnkläder som jag ska ta med mej o dela ut :)

Fin fina skor köpte jag :)

O massa fina t-shirts :)

Fick även dessa shorts o lite annat fint av Åsa på jobbet :) tack!!

Allt detta är ner packat nu..
Nu är det bara resten kvar.. phhuu..
Tur att ja får ha 45 kg annars hade det varit kris !! ;)
-----------------------------------------
Karlsson´s hade jätte fina billiga smycken,
så jag köpte örhängen, armband o ringar..
Men trög som jag är glömde jag packa ner dom =(
Men ringde dit idag o dom finns kvar så ja ska åka in en
snabbis till Mantorp imorgon igen o hämta allt..
---------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: DIDIER

hej karin haha mambo??

2009-06-07 @ 15:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0