Trött

Jag är trött..
Jag har jävligt ont i halsen..
Det är faktiskt synd om mej..
Känner mej ensam..
Eric ja saknar dej redan !!

Eric har varit här i helgen.. Vi har haft en kanon helg med mycket mys, film o även en sväng på Harrys... Förutom lite tragiska händelser på harrys så hade vi rikigt kul! Dancing all night long !

Imorgon ska Therese o Fia komma på fika hos mej.. Jag har gjort Cheesecake (igen) haha.. love it!!

Ne nu ska jag sova så dom dumma bacillerna försvinner ur kroppen..
Slutade med penclinet i fredags o så kom det tillbaka nu :( Iam tierd of it !

Natti nattiiiiiii ♥♥



Kommentarer
Postat av: fia

mumsmumsmums!!!

cheescaken va inte fy skam!!satan va god den va!!trevligt attumgås me er som vanligt!!!mera sånt!!ni gör mig alltid glad o pigg!!tack för mysig eftemiddag och du karin..tack förskjutsen;)

2009-03-10 @ 21:49:07
Postat av: Eric

Saknar dej min Ängel:)Love you.

2009-03-11 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0