Stress

Idag väntade en bra suprise på jobbet.. Trodde jag slutade 13.00 men det var redan 12.00 Kanon!! När man är ledig helg o allt wonderfull!!

Har precis slängt varit nere i tvättstugan fanns inte mycke tider så jag ska försöka hinna tvätta nu.. Tyvärr var den ena maskinen trasig så dettar ju lite längre tid när det bara är en fungerande maskin.. *blä* men men..

Ska hämta Claude vid tåget 13.30 . Fan va kul! Har inte träffat honom sen julafton.. i really miss him !!
Eric ska jag hämta vid tåget 17.30.. Yes riktigt farande idag haha.. Men det kommer bli en underbar helg.. det känner jag på mej :)

Bäst att passa på att städa oxå.. Fan va det ser ut här rent ut sagt.. jag är så trött på den här lägenheten!! ´

jaja..
bye
bye
4 now..
Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0