Nice Day !!

Idag kom Fia, Therese & Bettan med hennes barnbarn till mej på fika. Cheese Cake för hela slanten..  Riktigt gott och onyttigt o trevligt sällskap..

Nu har jag precis haft min tv kväll
* Halv åtta hos mej
Helt okej progrm när man inte har nåt för sej, o så får man lite recept ideer..

* Den rätta för Rosing (Fia´s Favvo program haha)
Så dåligt att man måste titta ändå typ ;)

* Desperat Housewifes
Alltid lika bra !! Men ja vill veta vem blondie snubben är NU !!

Så nu är det dags för sängen.... I morgon är jag ledig, ska sova såååå länge..:)

yepp.. have a nice night..
Gooood Night people..


Kommentarer
Postat av: fia

alltså jag blir upprörd bara av att du skriver om de där jäprogrammet!hemskt e va dee..har absolut inte tittat på de men hallå linda rosing!!??vem fan bryr sig..nej usch stöd inte den kanalen med tittare på sån skit...så nu eja klar me ris=)

nu kommer ros...gud vilken himmelsk cheesacake gott värre!!näästa gång bjuder ja pånåt mumsigt=)

puss

2009-03-12 @ 20:02:31
Postat av: Karin

hahahaha

2009-03-12 @ 22:05:11
URL: http://zoad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0