-.-.-.-

Hello !!

Tyvärr så har Erics kamera oxå slutat fungera nu så det blir inga mer bilder förrän ja kommer hem..
Men då blir det massa bilder =) jihhoo !

Bara två dagar kvar nu =( tiden går såååå fort !! ja vill inte hem !!!

Lite uppdatering!

* I torsdags var vi på "överraskningsfesten" som Erics vänner ordnat.. Massa gamla vänner till Eric var där o det bjöds på mat o vodka i mängder.. Därefter blev det utgång till KBC.  sen kommer ja inte ihåg så mycke mer..hehe nedå.. Men dagen efter va hemsk, har inte varit så bakis på flera år.

* I lördags åkte vi till Gisenyi. Eric, jag kevn o pascal.. Åhh det va den bästa dagen på länge!! Vattnet va som vättern, sandbotten o helt klart vatten =) nicce!! till o me Eric badade massa!! O nu har jag bildbevis som jag ska lägga upp när ja kommer hem! Helt otroligt vacker natur på vägen me vulkaner o grejer =) I LiKE!
När vi kom tillbaka till Kigali blev det utgång igen. Denna gång till Cadillac!. Riktigt skoj hade vi o kom hem vid 4 =)

Idag har vi hälsat på Eric´s vän Bonfis me familj! Vi blev bjudna på sötpotatis, bönor o avocado!!
Muuums så gott det va !! Helt underbar familj !!

När vi kom hem gav jag Francois en keps.. han blev jätte glad o ville att ja skulle ta massa kort.
När jag försökte ta bort prislappen vägrade han.. Han sa att den ska alltid hänga kvar för då ser den ny ut =)

Att så lite kan göra någon så glad.. Tänk på det att lite är bättre än inget o kan göra väldigt mycke i längen!

Eric e helt slut nu.. Han gick upp kl 7 o blev flätad i håret, Jätte fint blev det!!
så inte mycke sömn för hans del.. så nu ska vi sova!!

Natti Natti !!
Muramuke

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske för drack mycket:)karin turagukumbuye cyane haha

2009-06-21 @ 23:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0