Jobb

Precis hemkommern från jobbet..

Det här har varit en av dom tuffaste jobbhelgerna på länge.. Usch är helt slut verkligen !
-------------------------------------------------------
Det blev ingen festival för min del igår, men det blev harrys =9..
Förfesten va mycke trevlig med nice people..
Harrys va oxå massa folk o roligt men ja har haft roligare..
lite trött på Harrys..
-------------------------------------------------
 Ne nu ska jag sova..Min kropp är som överkokt spaghetti ! :?

-----------------
ERIIIIIC !! ja saknar dej sååååå mycke .........du e bäst =)


Kommentarer
Postat av: karin

Känner exakt lika dant! känns som om man ska dö snart ungefär :P

usch , nu är sängen min bästa vän! :D

2009-07-06 @ 23:19:01
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0