I LiKe

Kollade igenom lite bilder..
Här är några både nya o gamla som ja tycker om =)
--------------------

----------------------------------
Emma, Eric, therese

Så fin bild =) O så fina människor =)
Ni är underbara alla 3 ♥
O så Emma´s pose såklart ;)

Jag, Emmie & Eric Julafton 2007

Finaste bilden på babe ever !

Eric o hans syster Anitha

Mamma, Eric & Pappa på Liseberg förra sommaren

Dixon, Eric, Jag & Hakeem

Eric, Jag, Anitha, Papy, på fest i Hallstahammar

När jag fyllde 26 =)

Julbord hos mormor =)


Eric & Jag i Paris

Nyår 07/08

Nyår 08/09, maskerad

år 2006, precis när vi börjat träffats :)
första gången jag var i västerås :)

Kommentarer
Postat av: karin

Fina bilder!

Vilken fin karl du har ;) :)

2009-07-18 @ 18:13:14
URL: http://bojanlover.blogg.se/
Postat av: Karin W

i know..=) han är helt underbar !! ;)

2009-07-18 @ 22:03:36
URL: http://zoad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0