Glad

I tisdags var jag runt på stan i jakt efter lite sommarkläder..
Hittade absolut ingenting.. som vanligt i denna lilla stad..
Så jag åkte hem o kollade runt på nätet..
Hittade lite fynd på Nelly.com o dinsko.se

O idag hade allt kommit.. Fattar ni? Inte ens två dagar??
Aldrig hänt att det gått så snabbt förr..
Så glad blev jag =)

O jag tyckte om allt !! Ännu bättre för oftast passar det inte så jag skickar typ alltid tillbaka hälften =(
Här kommer lite bilder..





Iam Happy =)

O så tog jag ett till hål i örat idag =)
På SPIRA, riktigt snygga smycken har dom där !!



Kommentarer
Postat av: Karin

HEJ! vad kul att du svarade!

jag funderade på Nelly jag med, men nu vet jag tack! :)

Den är ju riktigt fin!



Läckra skor och klänningar du köpt! dom svarta längst upp var as läckra! :)

2009-07-06 @ 23:17:47
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0