Fullt ÖS!

Sorry mina vänner! det har varit fullt upp... har inte hunnit skriva =(

Har varit i Västerås hela helgen.. Kanon har det varT! =)

Så jag kom hem i morse o åkte direkt till jobbet..
O imorgon efter jobbet ska jag åka tillbaka till Västerås..
(för att fixa lite till framtiden ;) )
nervös nervös !! så ja döööör
Kommer hem onsdag kväll igen..
Hoppas på att jag är mej själv igen då o kan engegera mej lite mer i bloggen =)

Nu måste ja suzza!

Natti Natti !
loveovelovelove..

Allt känns bara så rätt just nu ...yiiihhooou!
-------------------------------------------

Snälla ni.. håll tummarna för mej på onsdag ... please .. !!!♥♥
Jag försöker intala mej själv att inte vara nervös..
för tyvärr funkar min kropp så..
nervös = darra = stamma = rodna = skaka....
hjääälp

Kommentarer
Postat av: Therese

självklart att vi kommer att hålla tummarna för dig. men vet att det kommer gå kanon för dig när du väl kommer dit. men kan verkligen förstå att du är nervös nu..kram

2009-07-14 @ 23:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0