Siamesiska tvillingar..

Har precis sett en dokumentär om en nyfödd bebis med två huvuden som satt ihop.. Helt otroligt att det kan bli så.

När jag var i gambia i 6 mån hade jag en katt som bodde hos mej. Hon var gravid och födde alla sina bebisar på min altan :) 4 kattungar blev det allt som allt. Var av en var siamesisk. En kropp, två huvuden som satt ihop, två ögon, två öron, två munnar men bara en nos. Katt mamman vägrade acceptera ungen och jag försökte hjälpa den att få i sej mat, men det var svårt och lättare blev det inte när alla gambianer trodde att det var djävulen som kommit (genom en katt?!) jaja.. svårt att förklara.. tyvärr så överlevde den inte..:/ ..Jag hade de andra tre kattungarna kvar i ca 2 nätter, för då var det någon som snodde den hel svarta söta kissen.. (svarta katter kan man få bra pengar för i gambia) så två av fyra fick vara kvar tillslut..
 Jag försökte hitta bilderna på den/dom men jag hittar dom inte just nu.. jag ska lägga upp bilderna när jag hittar dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0