Laddad & Taggad !

Nu har jag laddat upp med goda drycker inför
morgondagens kväll ;)

Ja e fan taggad så jag hoppas verkligen det
blir skoj imorron !!

man har inte roligare än vad man gör sej..
( skulle min mamma sagt) .. jo.. så sant så sant..

Vinet som heter Red Gold (se bilden) är ett smultron vin som Bettan på jobbet tipsade om, kanon gott att blanda med fruktsoda sa hon, så det ska jag utforska imorgon :)

jaja.. nu ska jag grejja iordning här hemma, ja vet , ja skriver alltid det o det känns om jag alltid tänker att jag måste städa o ändå ser det lika stökigt ut jämt........
I Dunno Why ?

Kommentarer
Postat av: fiaaa

ja hoppas på en kanonkväll!!du hitta lite på systemet också??=)har me köpte red gold..vet att bettan rekommendera de vinet för länge sen!!!

mums=)skitgott o då älskar inte ja vin=)Städa på nu snuttan=)

2009-01-16 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0