Inbjudan

Nu känner jag mej mycket piggare !! :) skönt!! sov flera timmar tills Annah väckte mej, så jag åkte och åt kvällsmat med Anna & Mandis..
Amanda fick en Kitty pysselbok av mej så vi satt och pysslade i den lite..

Därefter kollade Annah o jag Top Modell...
Då kom amanda med en inbjudan till hennes kalas som hon gjort till mej,
Hon fyller i mars så det gäller att vara ute i god tid ;)

Fint va? Hon har även vikt till ett kuvert, super sött ;)
Nu sa jag bums i säng så jag blir helt frisk till imorgon.. ! Kram på er !!


Kommentarer
Postat av: fiaaa

va söt hon är...inbjudan i januari till kalaset i mars=)hahah sötis!!!

hoppas du mår ännu bättre idag!!!

ska peppa dig så du kommer igång på ,åndag...de fixar du LÄTT bruden!!!ses på jobbet snart!!pöss

2009-01-15 @ 08:44:07
Postat av: Karin

Yes peppa mej som fan det måste ni annars får jag ingen mpotivation haha !!

2009-01-15 @ 15:20:35
URL: http://zoad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0