Happy

Jag tillbringade kvällen igår genom att försöka byta antennkablar och efter mycket om och men gick kanalerna igång så jag hann se typ 20 min av Top Model, jag tyckte jag var jätte duktig som fixat det själv, men nu på jobbet pratade jag med en kollega som oxå bor i radiomasten, och tydligen hade alla haft problem med tv:n o kanalerna vid den tiden.. jaja typiskt!! Jag som var rätt stolt över mej själv..
Thats life..
Åkt på förkylning har jag oxå, p*ss ont i halsen och konstig i kroppen.. usch inget vidare !! Åkte förbi apoteket påvägen hem från jobbet och bukrade upp med piller. Så nu ska jag ta några och lägga mej och sova några timmar så att bacillerna kan dö ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0