yeye..


Riktigt dålig uppdatering.. i know..sorry 4 that..

Idag fick jag äntligen en tid hos läkaren. Hade luftvägsinfektion och fick pencilin.

Jag förstår mej verkligen inte på vårdcentralen. Alltså jag ringer nästan aldrig vårdcentralen. Men nu gjorde jag det eftersom jag varit sjuk från och till sen i julas, och även knaprat ipren nästan dagligen lika länge.
Jag ringde igår morse och fick prata med en riktigt dryg sköterska. Hon tyckte verkligen inte att jag behövde någon läkartid. Hon frågade vart jag jobbade och menade att när man jobbar med så mycket folk så är det mycket bakterier i luften så hon sa att jag hade fått 3 olika virus. Det var bara att vila som hjälpte. Då sa jag att jag vill gärna ha en tid för jag kan inte vara borta från jobbet så mycket som jag varit. Då sa hon okej! du får en tid hos en sköterska för att ta halsprov. Men du behöver ingen läkartid. Okee dokee,... Jag åkte och tog halsprov och det visade inget, men då sa den sköterskan att jag borde få en tid hos läkare eftersom det hållit i sej så länge.. och vips så fick jag en läkartid idag ?! jaa.. vilket bra system dom verkar ha.... Hade jag väntat längre hade det kunnat bli lunginflammation.. jaja.. bla bla..




Tänk vad mycket man kan göra med kort.. haha
Denna fotopyramid är tillägnad Eric..
tack för alla te-koppar mitt i natten :)

Kommentarer
Postat av: fia

åh va söta ni e!!!

skönt me pencillin hoppas du blir friskt nu lilla gumman!!!

2009-02-26 @ 10:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0