Time 2 Bake

Jag har fått bak nojja :) Så idag har jag gjort Glass-Daim-Tårta och Sockerkaka. Tänkte lägga upp recept senare :)

Pappa o Farmor ska komma hit o fika. Fullt hela veckan eftersom ja fyller. När man bor i en liten sk*t etta så kan man tyvärr inte bjuda alla samtidigt så det får bli lite varje dag :) Kul det me !!

Va ju som sagt o fixade mitt hår igår. Albin på jobbet var oxå me så vi gjorde en liten makeover på honom det blev kanoners! Tyvärr blev det ingen lugg för min del. Jag hade verkligen bestämt mej sen när ja frågade alla va dom tyckte sa dom NEEEJ.. så ja blev lite osäker.. ska tänka ett tag till haha..

Nu ska jag dammsuga färdigt så det e fräscht när dom kommer !!

byeeeeee ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0