Den stora dagen

Idag var det dags för den stora dagen, idag blir jag 26 år. Usch fan va gammalt det känns. Men ja försöker tänka att det bara är en siffra.. Många frågor flyger runt i huvet. Vad vill jag med mitt liv? Vad är det jag vill jobba med? Vart vill ja bo? när ska jag få barn (typ alla kompisar har redan barn) det känns som att man borde veta det vid denna ålder men inte jag inte.. vet ingenting..

Efter jobbet idag åkte jag och hämtade Emmie (mitt kusins barn) på dagis. Vi åkte hem till mej o busade lite. Snacka om att det är full fart på 2 åringar!! Helt slut blev ja haha men riktigt kul va det !!
Mina gamla grannar Lisa & Mats kom med deras barn Rasmus, Samuel o Agnes. Vi fikade på daimtårta och cheese cake.. väldigt nyttigt o gott :) mamma kom oxå förbi en sväng.
Lisa och Mats har alltid funnits där för mej sen jag var 6 år. Dom betyder verkligen mycket för mej !! Och barnen är som mina småsyskon! Underbara !!
Vi satt o pratade om en hel del jobbiga saker som är aktuella. Jag har väldigt svårt att öppna mej helt och stänger gärna in och förtränger mina problem, det är väldigt få jag öppnar mej för på rätt sätt men dessa människor kan jag verkligen prata om allt jobbigt som finns inom en. Man känner sej väldigt sänkt efteråt men ändå lättad på nåt sätt..
Tack för att ni finns !!

Nu sitter jag o kollar på lyxfällan. Kollade på Du är vad du äter förrut. Sanna bråding var med. Jag diggar fan henne !! Jag vet att hon inte alltid valt rätt vägar i livet men jo ja tycker om henne !

Ska försöka sova tidigt idag, ska upp och vara barnvakt imorgon 05.00 til Samuel & Agnes. Ska fixa dom till skolan och därefter åka till jobbet börjar 8.00.

Glömde berätta en sak. Förr i tiden var ju ja mycke i Marocko. Idag ringde Hasna. Underbar tjej som var som min syster där. Jag har inte pratade med henne på ett år. Men hon ringer jämt när jag fyller fan ja blir lika glad varje år :) Love ya girl !!!!

ha en bra kväll..
natti natti♥♥



Kommentarer
Postat av: fia

tja bruden!verkar som duhaft en underbar födelsedag=)

imorn e de min tur=)!!!!

hoppas du blev glad för min o therse present kunde ju inte va me o ge den eftersom ja började jobba typ halv fem=)sköt om dig bruden!puss

2009-02-06 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0