Sista arbetsdagen..

Ja.. då va det dags för sista arbetsdagen på Maxi Motala =) Jobbar 17-22 idag..
Så nu ska jag packa o försöka få så mycket som möjligt gjort..
Har en vecka semester nu innan jag börjar på Maxi Västerås..
Riktigt nervös är jag men det ska bli kul att testa nåt nytt ..
Nystart i livet lixom =)
Imorgon blir det ett flyttlass till västerås..
Eric o jag ska skriva kontrakt på lägenheten o på tisdag ska jag till
nya jobbet o få kläder, schema o skriva papper..
Sen blir det motala igen.. o på fredag går sista flyttlasset..
awwhhh va fort allt har gått..börjar bli riktigt nervis nu !!!!

Bäst att fortsätta packa..
Have a nice day !

Kommentarer
Postat av: fia

åhhh...kommer sakna dig galet!!!kommer bli så tomt på jobbet!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-17 @ 08:11:21
Postat av: Karin W

Kommer sakna er me =) massoor

2009-08-17 @ 12:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0