Ledig dag

Kom precis hem från stan.. Va där o lunchade med Eric innan ja skjussade honom till jobbet.
Försökte även hitta några höst skor o snygga kläder men lyckades inte hitta nåt...

Så här vackert är det i västerås idag..
Mulet o SPÖregn !! =( O det e min lediga dag,,,,


Detta ska jag a tag i nu.. Även om ja inte vill så är det ett stort MÅSTE !!




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
På tal om annat så får ni en bild på min kanon goda gratäng jag gjorde i måndags =)
Mums !!
Potatis o köttfärsgratäng.. Toppat med nyplockade kantareller o ost .. yammi !!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh så gott det där såg ut!!!! Receptet tack!!! Puss gumman!

2009-09-10 @ 10:34:09
Postat av: Karin

OJ vad gott det där ser ut! :P

Visst är det jobbigt att packa alltså? Jag trodde jag skulle bli galen!! Så jobbigt att bo sådär liksom :P

2009-09-13 @ 14:15:47
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0