Its time 4 some update..

Min helg i bilder =)
Fredag:
Körde mitt första flyttlass till Västerås =)
På kvällen blev det mys med Eric o Zebran Kita ;)

Lördag:
UPPSALA REGGAE FESTIVAL =)



Eric fann en vän ;)

Alla favvo artister spelade efter varandra hela kvällen =)
En av mina lyckliaste kvällar på länge !!
Först ut va ETANA grym kvinna med otrolig röst !!
 
Därefter en av mina stora favvosar LUTAN FYAH

o..BUSY SIGNAL såååå j*kla bra LIVE =)

Underbart grymma T.O.K

Avslutade kvällen gjorde allas våran ALPHA BLONDY =)

Det va tjockt med folk när Alpha Blondy spelade =)

Jag, Eric & Papy

Mat paus ;)


En kväll ja aldrig kommer glömma !! =)
O en festival jag aldrig mer kommer missa =) !!

Nästa år är det 10 års jubeleum.. yeeiiihhhooouu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0