Heldag med mamsen !

God kväll gott folk !
Direkt efter utbildningen idag drog mamma och jag in till Linköping city och strosade.
Fasiken vad dom byggt om mycket, det var länge sen jag var där.
Mamma shoppade en hel del, och jag hittade en t-shirt + en lila kofta (tänkte matcha håret ;)..
oooo..så åt vi kina mat, o dessert........friterad banan....LoVe iT!

När vi väl var hemma åkte vi till mamma och drack kaffe, då kom även Anna (Fadna) & Eddie förbi och hälsade på. Vi försökte bygga släktträd, eller rättare sagt rita men det gick inte så bra det blev väldigt invecklat, så jag går inte in mer på det :)

Det har verkligen varit en kanon dag !!

Nu ska jag lägga mej i soffan och kolla på SATC och imorgon ska jag sova länge och njuta av ledigheten..

Hade gott ! BleSS...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0