Färgat håret..uuppps

Idag har vi haft inventering på jobbet med start kl 6 i morse..alltid lika trevligt........

Därefter tog jag en promenix till mammas salong för att bleka i utväxten.. Vi började diskutera hösten, hösten menas lite mer färg hmm.. vi beslutade att ja skulle färga underhåret i någon nice färg. Jag hittade en jätte fin färg, men tyvärr var den slut så mamma tog fram en annan som hon trodde skulle bli lika fin.. det slutade med att jag nu sitter här med lysande blå/lila underhår... yeap thats true!! Hoppas på snöstorm imorgon så jag kan ha mössa haha..

Nedå hon ska beställa hem den rätta färgen, så tills dess får det vara så här.. niiiiceeeeee..



På vägen till mamma gick jag in på Accent och hittade en finfin plånbok och en ring + örängen..

i LiKE!

Och inte att glömma!
Idag skickade jag ner pengarna till Afrika som jag tjänat på alla halsband jag gjort och sålt, kändes riktigt bra :)

Nu är det dags för sängen, för imorgon ska jag och Therese ta en tripp till linköping..

..Natti Natti .......... BleSS..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0