Yep, I Know

Jag har verkigen inte haft tid att skriva. Det har varit fullt upp varje dag och jag har knapt varit hemma.

Såg att sista inläget var om Sex & The city filmen. Therse och jag hade en riktig svullarkväll med allt vad snacks innebär, filmen var riktigt bra !! Sex & the city är verkligen sex and the city....

För övrigt har jag jobbat en hel del och all tid jag haft över har jag hjlpt mamma att flytta. Men nu börjar hon få ordning i lägenheten. Blir nog riktigt mysigt när det är färdigt..

I lördags hade vi fest med några från jobbet. Riktigt skoj. Och även om det va riktig sk*t musik på harrys så var det hur kul som helst !!

Där fick ni lite uppdatering..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0