Underbar helg

Jag har verkligen haft en underbar ledighet. Tänkte berätta lite dag för dag..

Fredag:
Kom till västerås sent så det blev en film och sedan bums i säng !

Lördag:
Sov till 13.00 !!!! så skönt!! har inte sovit så länge på länge. Upp o hoppa och direkt till systemet ;)

På kvällen kom Erics två killkompisar o vi satt o pratade om allt mellan himmel och jord och drack lite vin. underbara människor !!  Därefter blev det utgång.. som vanligt när man fått lite i sej. Efter lite diskussion fick jag som jag ville och vi gick till PLUTO. Inte mycket folk, men riktigt bra musik!! vi var ensamna på det ena dansgolvet och dj´n spelade allt vi tyckte om !! Hallelujah!! 

Eric & Papi                      Papi & Eric                                                                  Tiff & Jag

Söndag:
Bakis..bakis..bakis..soffa..stort täcke..film..cola..ostbågar..choklad..
När vi piggnat till lite på kvällen köpte vi två bingolotter haha. Tänkte ge det en chans, men det var inte så kul som jag trodde,
men Eric var super taggad och funderar på att ha det som söndags hoppy haha ! Om vi vann?? neeeeeeeeej

Måndag:
Vaknade av att Eric åkte till jobbet 05.00. snacka om att det är skönt att ligga kvar i sängen :) Somnade om lika fort.
Jag snurrade iväg själv i bilen för att hämta mamma på tågstationen 12.00. haha gick väl ganska bra för att vara jag men lite halv nervöst i trafiken..
Hade en Mamma-Dotter dag i västerås stad. Riktigt mysigt. shoppade lite och fikade.
Vid 15.00 hämtade vi Eric för att sedan åka hem och göra oss redo för kvällen.

19.30 började Gospel föreställningen SOWETO GOSPEL CHOIR- african spirit. Gospel från SydAfrika
Jag fick rysningar i hela kroppen. Så bra!! Dom har även vunnit två grammys. Man fick inte ta kort eller filma, men jag hittade ett litet klipp. Lyssna och njut!! :)


Tisdag:
Mamma och jag åkte hem från Västerås. När vi kom fram
tog vi en riktig lång promenad. Jätte skönt!! Och nu sitter jag här vid min lilla dator igen :)

Thats all !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0