Sista sekunden..

Idag gick det jätte fort att köra från Västerås :) skönt.. Börjar bli riktigt tråkig den där vägen usch..
Så när jag väl kom till Motala åkte jag för att hälsa på Anna & Emmie, vi tog en promenad till Elin & Julia och drack lite kaffe. Det var mysigt :).

Nu har jag precis sjussat hem Therese, hon var här och kollade på Desperat med mej.. nicenice !
Eftersom att jag åkte tidigt från Västerås så var tanken att jag skulle hinna städa idag så jag bara har finliret kvar innan jag ska med tåget imorgon kl 19.30 men men som vanligt har inget hänt, så jag tänkte ta tag i det värsta nu. Skulle även va bra om jag började packa lite.. whywhywhy varför är jag alltid ute i sista sekunden ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0