Yra Höns!

Idag har jag varit ledig. Skönt!
Fadna (anna) kom förbi mej och ville att jag skulle fläta hennes hår. Vilket jag ville men vi hade ett problem; inget löshår. När jag flätar afrikanska hår går det bra med garn men i svenskt hår skulle det inte se bra ut haha.  Så vi har letat löshår i hela östergötland haha. Det slutade med att vi drog in i full bil (Anna,Jag,Didier,Ceasar o Mamma) till Norrköping i hopp om att ceasar skulle hitta nån liten afrikansk affär där det kanske skulle finnas löshår om vi hade tur. Vi yrade runt som yra höns på norrköpings gator. Och när vi nästan gett upp fick Ceasar tag i nån som guidade oss genom mobilen till en liten bakgata och där fanns det vi letat efter. Salongen Afrostyle! Kanon trevlig personal. Jag hittade precis det hår jag letat efter o billigt va det med!. Hon gav mej även lite tips som kan vara väldigt bra och sa att jag kan höra av mej om jag vill att hon ska lära mej mer, vilket kan vara väldigt bra eftersom jag är självlärd och gärna vill lära mej smidiga tekniker!
 Thanks Ceasar! Bless! du räddade vår dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0