Anti-Bite

Nu har jag gett mej fasiken på att sluta bita på naglarna! jag vet hur äckligt det är men det är så svårt att sluta. Har klarat mej några dagar nu. Köpte Anti-Bite har aldrig fungerat på mej tidigare men tänkte ge det en sista chans.
Så nu är det bara att vänta och se :)
Någon som har någor bra tips till en inbiten nagelbitare??
 
Nu ska jag lägga mej i soffan och kolla på en film jag fick av mamma, Förälskad-Förvirrad och äta lite morötter med dipp mums!

Imorgon ska jag hälsa på Elin & Julia & Nikita ska bli kul !!
   
 Elins Vovve Nikita                                           Julia som nyfödd med kusinen Amanda

Kommentarer
Postat av: Johanna Gelinder

svar: tack så mycket, hoppas du kikar in här fler ggr :)

2008-07-22 @ 22:57:26
URL: http://johannnaas.blogg.se/
Postat av: Denice

Kika gärna in på min och min väns blogg =)

Vi skriver om blandade saker som t.ex: skönhetstips m.m. Läsare + kommentarer uppskattas!

2008-07-22 @ 23:56:54
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0