I helgen har jag....

Förlåt mina väner att jag inte uppdaterat i helgen. Det har varit fullt upp. Har försökt vara hemma så lite som möjligt, för det är verkligen som en bastu i min lilla 1:a usch!!

Här kommer lite bilder från helgen:

Fredag:
Efter jobbet i fredags åkte jag och hälsade på Elin & Julia.

                            Sötisen Julia :)

Lördag:
I lördags jobbade jag först. Därefter blev det en cykeltur till mamma och pappa. Vi grillade med Anna o Emmie och Ulla o Peter. Riktigt trevligt. Och senare spelade vi kubb. Mitt lag förlorade som vanligt ;)


 Min Kusin Anna & hennes dotter Emmie. Fina kläder va?? Dom köpte jag i gambia :)

   
Anna hade bakat ett jätte gott bröd med gula tomater och rödlök! Kanon gott!!

Söndag:
Jobbade först. Sedan kom Eric ♥ :). Vi åkte ut med båten med mamma och pappa. Jätte mysigt. Stranden vi åkte till var nästan folktom så det var riktigt skönt! 23 grader var det i vattnet. Första doppet för mej i år.. o kanske sista.. hehe

   

   

Nu ska jag cykla iväg till jobbet.. Ha det gott !
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0