Sjuk..

Sk*t!! Jag hatar att vara sjuk!. Ligger här i soffan och kollar på sommarkrysset. Takida uppträdde precis riktigt bra :)

Jag försöker kurera mej med div. grejjer så jag kan bli frisk till imorgon och åka rill Västerås, vi får se hur det går.

jag har:
Druckit massor lime vatten och te
Gurglat saltvatten
Ätit rå vitlök
Sovit massor
Knaprat Ipren

Jag håller tummarna för att jag vaknar pigg och kry imorgon!!

Jag gjorde även nyss en "milikshake-Smothie" variant a la Karin.

Mixade lite av varje som jag hade hemma blev kanon smarrigt!!
Jordgubbsglass
Frysta hallon & blåbär
Banan
Lite krossad choklad
och lite lite grädde.........mmmmmmums..

Nu ska jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0