Shopping !

Idag har jag varit på stan med Jessika och fyndat.

Lite av det jag hittade


Alltid lika kul när man hittar något som man verkligen fastnar för.. speciellt när det är kanon priser :)


Lite örhängen oxå.. LoVe Stars!! Skulle faktiskt vilja ha en tatuering med 4 svarta stjärnor men vet inte exakt var än..

Efter stan gick jag förbi mormor och drack lite kaffe med mormor & moster. Najs !

Nu har jag precis städat av här hemma i jakt på döda getingar haha. Men jag hittar ingen, undrar vart dom tog vägen..

BleSS

Kommentarer
Postat av: ulla holmertz

Hej Karin

Nu har jag hittat din blogg.

Vad kul det var att läsa allt, och vad du är bra på att skriva och sätta in roliga bilder.

Ett nytt sätt att följa med vad som händer runtomkring er, om man inte träffas så ofta.

Din shopping hade du redan fått med, allt var kanonsnyggt. Ha de bra i Göteborg.

Nu är visst klockan mycket

Godnatt från moster /ulla

2008-08-01 @ 01:14:33
Postat av: Karin

Tack va kul att höra !! :)

2008-08-01 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0