Ny Klippt !

Idag har jag hunnit med massor och varit riktigt duktig!!
Först jobbade jag, sedan tog jag en promenad till mormor, därefter ner till mamma och klippte av mej massor!! Hon fick fria händer så det mesta av det slitna "tuggummi" håret är nu borta.. Känns lite konstigt men jag blev riktit nöjd!! :) Blonderade botten men färgade inget idag, vi får ta det en annan dag. Jag funderar även på att klippa lugg men jag måste tänka lite mer på den saken hehe..
Mamma och jag promenarade hem från stan och sedan ner till råssnäs där mamma badade. Väl hemma hos mamma & pappa åt jag blåbärspaj..MUMS va gott det var!! Sedan lånade jag en cykel av dom och cyklade hem. Det var säkert 10 år sen jag cyklade haha så nu sitter jag här och är helt slut! Ska börja cykla till jobbet tänkte jag.. får se hur det ska gå.....

 
     Pappa fick oxå en klippning :)                                     På gång..
 
    Mamma ruffsar...............                                                     Så här mycket hår åkte av..

( förlåt Eric♥, men tänk positivt.. Det växer ut ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0