Musse *R.I.P*

Idag tog jag en promenad till jobbet det var skönt! Så skönt att få frisk luft när man står inne hela dagarna. På vägen hem gick jag förbi och hälsade på en jobbar kompis. När jag skulle gå hem mötte jag en svart katt. Han var såååå lik min gamla katt musse. Men min musse lever inte längre, vi blev tvungna att avliva honom för några månader sen. Men denna kissemiss var så lik Musse. Musse har funnits i mitt liv sen jag var 6 år. Så underbar personlig katt! Han råkade ut för en olycka när han var liten, så hans öga har alltid varit ett gråsvart hål. Denna katt jag mötte hade precis likadant öga. Eftersom jag tror på det övernaturliga så tror jag det var musse som kom och mötte upp mej så jag slapp att gå hem själv i mörkret ;) Han vet u att jag är mörkrädd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0