Medevi

Efter jobbet nu ikväll kom mamma & pappa och hämtade upp mej och så åkte vi till Medevi brunn.
Riktigt kulturell har jag varit ikväll :) . Vi satt och tittade på när en massa folk gick grötlunken. Som dom gör varje kväll exakt klockan 21.00. Därefter gick vi och tittade i lite små bodar med hantverk och utsställningar. Riktigt mysigt.
21.30 var det dags att ta plats i medevi kyrka, där skulle PM´s (Peter Fors & Mats Iseskog) spela. Jätte bra var det!! Jag rös i hela kroppen :).


Jag köpte ett handgjort glashalsband med tillhörande ring i en av bodarna.
Bilden är inte så bra men jag tyckte det var finfint!!

En annan sak vi gjort idag är att vi bokat hotell i Gbg till nästa helg. Mamma, pappa, Eric & jag ska åka. Ska bli så skönt att komma bort lite grann. Vi ska gå på liseberg och strosa på stan.... längtar

♥ NattiNatti  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0