Jag vill till reggaefestivalen !!!!!!!!!!

Jag vill verkligen till Uppsala reggaefestival!! Jag var där förra året men tyvärr blev jag akutsjuk så jag hann bara se slutet av Gyptian♥ och hela Natural Black♥ (love them).. :( Jag missade en av min stora favvosar Richie Spice, men var nu inne på deras hemsida och såg att han ska komma i år igen !! :) Åhh vilken lycka tänkte jag och slog upp min kalender och såg till min förtvivlan att jag jobbar för fullt varje dag under festivalen!! :((

Några av artisterna som kommer och som går runt mycket i min spelare mycket är :

♥ Morgan Heritage
♥ Richie Spice                                                    
♥ Beenie man
♥ Sean Paul
♥ Junior Reid

       Klicka för att visa "Beenie Man" result 14         http://www.sythe.org/showthread.php?t=187095                  
Artister som jag hoppas på att få se live nån gång är:

♥ Fanta Mojah
♥ Jah Cure
♥ Sizzla
♥ Junior Kelly
♥ Elephant man


   

Skönt minne från förra året:    Natural Black


BLESS !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0