Cocoa Butter !



I love Cocoa Butter. Jag köper alltid massor när jag är i Väst Afrika. Bra fukt och brännan blir oxå fin :) Jag är beroende av den. Nu har mamma även gjort en affärsidé. Hon säljer Cocoabutter på sitt jobb som hon beställer hem direkt från vänner i Afrika. Pengarna hon får in skickar hon tillbaka och dom går till barnens skolavgifter/kläder och familjernas ris säckar. Samma sak med halsbanden / armbanden jag gör, Pengarna jag får in för dom skickar jag vidare till Afrika. En god gärning. Bättre att försöka göra lite än ingenting..



Ett urval bland halsbanden / armbanden som jag gjort.

Någon som är intresserad av dom eller cocoa butter kanske? kontakta mej :)
Jag sitter och pillar med halsband ganska ofta, så har ni något önskemål om färg och form, säg till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0