Bilutflykt med mamsen ;)

Idag har det hänt mycket. Jag är helt slut ;)
Eric o jag hade en behövlig sovmorgon. När vi vaknat skjussade jag honom till tåget.. Så nu får jag inte träffa honom på ett tag igen *snyft*..

Därefter hämtade jag upp mamma och vi tog bilen till rogslösa (en bit ut på landet). Där skulle vi fixa och virka till botten på Babalon som vi gjorde dreads på tidigare. Det blev kanon bra och gick riktigt fint ända tills vi skulle åka hem. Vi skulle skjussa Babalon till hans mamma som även hon bor på landet. Han tyckte vi skulle ta grusvägarna istället för den stora vägen. Det skulle vi ALDRIG gjort! Ojojoj det var ingen väg, när vi började köra in på den smala grus-gräs-gegga-traktor-vägen så var det kört. Det fanns ingen återvändo. (det gick inte att vända) Gräset var ca 1 meter högt både på sidorna och i mitten på vägen, + att det hade regnat så det var stora lerpölar överallt. Det slutade med att vi körde fast! Efter mycket knuffande fick vi upp bilen. Den var helt brun, överallt (min bil är vit). Men det var ju bara att fortsätta, vad skulle vi göra? mitt ute i ingenstans. Det "sprutade" gegga om hela däcken när vi körde, så det var tur att ingen bil fanns bakom haha. När vi väl var framme hos hans mamma lånade vi en slang och försökte spola, men det gick inget vidare. Mamma och jag fortsatte in till Schell i stan och tog en automat tvätt (det var halva priset på kvällen 95:- inkl allt ) Kanon bra tyckte tekniska mamma och jag. Mamma fick panik inne i tvätten och helt plötsigt låstnade nån gummislang som klatchade till bilen hela tiden, vi trodde det var nåt från bilen men det var det inte (inte vad vi upptäckt än) usch e otäck upplevelse !

Nu är jag hemkommen och helt slut! Frusen är jag oxå riktigt ruskigt väder idag.

Thats my story for today♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0