Nyår ?

Idag var det segt att gå upp. Ledig dag och hade stallt klockan på 9 men jag vaknade 12.. uppss.. Blev lite sent igår satt o pärlade fram på små timmarna.. tiden går fort när man har roligt haha ;)

Nu sitter jag o dricker min första shake..har fuskat en del så från och med idag ska jag försöka vara sten hård i veckorna och fuska lite grann på helgerna. Hmm låter inte så bra att man planerar att fuska men men.. måste ju ha nåt att se fram imot :)

Varje år när det närmar sej jul / nyår får jag lite ångest. Vart ska man vara vad ska man göra hur jobbar jag hur jobbar ni? Förra året va Eric o jag här i Motala så i år är jag ledig och han jobbar så jag åker dit över jul. Men nyår hade vi tänkt vara här. Vi är bjudna på nyårs/maskerad/30-årsfest och vi båda vill verkligen gå på den till Eric fick reda på att han jobbar både nyårsafton och nyårsdagen :(( (jag jobbar bara nyårsafton..).. pissigt värre!!

Så nu sitter jag här o väntar på att Eric ska ringa, han skulle prata med chefen idag o se om det gick att byta lite.. det är bara att hålla tummarna....

o för en gångs skull är det så roligt att det händer något på nyår.. annars brukar man alltid planera o så blir det pannkaka av alltiop.. jaja det verkar det ju bli i år oxå.....

Nu ska jag fixa i ordning mej.. Jg och Digne ska ner till fotografen och välja ut bilderna.. japp.. bättre sent än aldrig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0